به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی روز دوشنبه موفق به کشف و ضبط 500 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.
استان سیستان و بلوچستان به سبب همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد طمع قاچاقچیان قرار داشته و سوداگران مرگ با استفاده از مرزهای گسترده این استان و کنترل نشدن این مرزها از سوی 2 کشور یادشده موادمخدر را با هدف انتقال به کشورهای اروپایی و آمریکا و سایر کشورها وارد خاک ایران می کنند که با برخورد قاطع نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی و مرزبانی رو به رو می شوند.
کشف هزاران کیلوگرم موادمخدر در سال گذشته توسط دستگاههای عضو شورای تامین و میلیون ها لیتر موادسوختی گوشه ای از اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با قاچاق است.
جمهوری اسلامی ایران بویژه استان سیستان و بلوچستان به عنوان خط مقدم مبارزه با موادمخدر تاکنون هزینه های سنگینی را در زمینه جلوگیری از ورود و انتقال این مواد خانمانسوز پرداخت کرده که تقدیم شمار زیادی شهید و مجروح سند افتخار ایران اسلامی است.
نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی و سپاه در طول ساعات شبانه روز از بیش از 1200 کیلومتر مرز خاکی بین ایران با افغانستان و پاکستان محافظت می کنند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.