مهدی میرامامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه در نخستین روزهای سال نو و بهار طبیعت سیل به هموطنان ما در استان‌های گلستان و مازندران خسارت وارد کرد و بخش عظیمی از زندگی مردم را با مشکل مواجه ساخت از همان روزهای نخست سال ‌ستاد کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل توسط کمیته امداد سیستان و بلوچستان تشکیل شد.
وی افزود: در این رابطه ستادهای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در تمام شهرستانهای سیستان و بلوچستان تشکیل و امدادگران کمیته امداد در روزهای تعطیل و کاری تمام توان خود را برای جذب و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به کار بستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم نوعدوست و همیشه در صحنه استان با اهدای کمک‌های خود در بخش نقدی بالغ بر 78 میلیون و 617 هزار تومان و در بخش غیرنقدی 114میلیون و 852 هزار تومان به سیل زدگان کمک کردند.
وی کمک‌های اساسی و ضروری برای سیل‌‌زدگان را شامل فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، کفش و البسه، مواد غذایی، کنسروجات و آب معدنی دانست.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد #99*8877* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت 6037997900001000 و یا شماره حساب 3333 نزد بانک ملی ایران با شماره سیبای 0103333333000 در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.