مرتضی سلطانی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسافران از برپایی چادر در محل های خلوت و در حاشیه جاده، خیابان ها و پیاده روها خودداری کنند.
وی افزود: برای اسکان از محل ها و کمپ های مسافری تعیین شده که تحت نظارت ایستگاه های امدادی و ستاد نوروزی منطقه آزاد چابهار است استفاده کنند.
رئیس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک منطقه آزاد چابهار گفت: برای فراهم ساختن فضایی ایمن و عاری از هرگونه مشکلات احتمالی با انتشار بروشور و بنر، هشدارها و توصیه های لازم در آن لحاظ شده است.
وی تصریح کرد: برای بروز هرگونه خطر احتمالی ناشی از سرقت خودروها، مسافران و گردشگران ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی مانند قفل پدال و فرمان، خودروهای خود را در محل های قابل دید و جای مطمئن (پارکینگ ها) پارک کنند.
سلطانی فرد اظهار داشت: از قرار دادن کیف حاوی اشیاء با ارزش و وجه نقد در کنار جاده ها و در معرض دید خودداری و در صورت وجود لوازم قیمتی در داخل چادرهای مسافرتی از ترک چادر پرهیز و حتی الامکان یک نفر از اعضای خانواده در چادر اسکان داشته باشد.
وی تاکید کرد:مسافران و گردشگران با قوانین خروج قانونی وسایل همراه مسافر از قبل آشنایی پیدا کنند تا در دام افراد سودجو جهت کمک به خارج کردن وسائل خریداری شده گرفتار نشوند.
رئیس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک منطقه آزاد چابهار گفت: مراقب درگیری های ساختگی در اطراف خود بوده و در صورت مشاهده افراد بیکار و سودجو که در اماکن عمومی و فروشگاهها و محل اسکان بی دلیل حضور دارند مراتب را به نزدیک ترین واحد انتظامی و پلیس اطلاع دهید.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.