مجید فیاضی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب کشاورزان بزمانی آب مورد استفاده باغات و نخیلات خود را از قنوات تهیه می کنند متاسفانه بعد از بارندگی های اخیر 90درصد این قنوات کاملا تخریب شدند.
وی بیان کرد: بازسازی قنوات شهر بزمان به همراه لایه روبی آنان به زودی در دستور کار جهاد کشاورزی ایرانشهر قرار خواهد گرفت تا کشاورزان امسال هم همچون سالهای گذشته بتوانند محصول خوبی را برداشت کنند.
بخشدار بزمان نیز بر رفع مشکلات کشاورزان خسارت دیده تاکید کرد و افزود: باتوجه به نیاز فوری کشاورزان در فصل بذرافشانی نخیلات باید هر چه سریعتر این مشکل حل شود.
عباس داودی اظهار داشت: تخریب شدن قنوات شهر بزمان علاوه بر اینکه مشکلاتی را برای کشاورزان بوجود آورده باعث تخریب بافت تاریخی و گردشگری این شهر نیز شده است.
وی بیان کرد: از اداره میراث فرهنگی هم باتوجه به قدیمی بودن قنوات بزمان و حفظ میراث ماندگار گذشتگان انتظار داریم نسبت به بازسازی قنوات این شهر قدم های جدی بردارد.
بخشدار بزمان گفت:بارندگی های چند روز گذشته علاوه بر تخریب قنوات به زیرساخت های شهری و حوزه راه روستایی هم خساراتی وارد کرده بود که با تلاش اداره راه محورهای مسدود شده بازگشایی شده است.
9941**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.