به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه نمایندگان ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و آئین تجلیل از خدمات 18 ساله آیت الله سلیمانی در این استان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای از سوی نظام در این نقطه از ایران اسلامی ارائه شده اما تا رسیدن به نقطه ای که مدنظر رهبر معظم انقلاب است هنوز فاصله وجود دارد.
وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت استان پهناور سیستان و بلوچستان نیازمند اتحاد و انسجام و تلاش بیشتر خدمتگزاران، جوانان، علما و مردم این استان است.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: مردم و مسئولان با همفکری و همدلی برای پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر سیستان و بلوچستان گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین محامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به توسعه سیستان و بلوچستان دارند.
نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: بومی گزینی از مهمترین شاخص های ائمه جمعه این استان است که همواره مورد توجه بوده است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی تصریح کرد: سعی شده در انتصابات از نیروهای بومی توانمند در سیستان و بلوچستان استفاده شود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیعه و سنی در کمال آرامش و اتحاد در این استان پهناور زندگی می کنند.
امام جمعه سابق زاهدان اظهار داشت: هیچگاه دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان از تریبون نماز جمعه زاهدان تضعیف نشده اند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: آیت‌الله سلیمانی در طول ۱۸ سال حضور پر برکت خود در این استان همواره یاریگر نیروهای نظامی و انتظامی بوده است.
سردار امان الله گشتاسبی تصریح کرد: وحدت شیعه و سنی از مهمترین مولفه های امنیت در سیستان و بلوچستان است.
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در حوزه امنیت از وضعیت نسبی خوبی برخوردار است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مجاهدت‌های خستگی ناپذیر آیت‌الله سلیمانی منشا خیر و برکت در این استان پهناور بوده است.
وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند.
سردار گشتاسپی اتحاد، همدلی، انسجام بین مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی را در سیستان و بلوچستان رمز موفقیت مردم و مسئولان این استان عنوان کرد.
وی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند.
رئیس مجمع نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم این استان وفاداری خودشان را به انقلاب اسلامی به کرات ثابت کرده اند.
محمد نعیم امینی فرد اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان با وجود تمامی مشکلات پشتیبان انقلاب هستند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امروز/پنجشنبه/ با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب، استاندار سیستان و بلوچستان،امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت، فرمانده سپاه سلمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران، ائمه جمعه، علما و معتمدان و بزرگان طوایف شیعه و سنی و قشرهای مختلف مردم به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان معرفی شد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.