محمد کیخا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون 215 نفر آموزش‌های مهارت‌آموزی در زمینه خدمات، توسعه و پایدارسازی طرح‌های اشتغال در حوزه دام‌پروری را فرا گرفته‌اند که در این زمینه 75 میلیون و 628 هزار تومان اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: همچنین 400 میلیون تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی بر پایه اشتغال مددجویان روستایی جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و دام‌پروری اختصاص یافته است.
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) ناحیه 2 زاهدان بیان کرد: سال گذشته 311 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 998 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.
وی تصریح کرد: سیاست این نهاد در حوزه اشتغال در جهت حمایت از مشاغل خرد و زود بازده است.
کیخا از مشارکت مناسب دستگاه‌های دولتی و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات اشتغالزایی مورد نیاز مددجویان خبر داد و افزود: نتیجه همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک‌های عامل سبب شده تا شاهد توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان باشیم.
وی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نخستین و اساسی‌ترین گام برای ایجاد شغل پایدار است ادامه داد: کار آموزش و توانمندسازی مددجویان در تمام مشاغل به صورت فردی و گروهی با همکاری کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا هم اینک 157 هزار و 822 خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند که بیش از 50 درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.