عبدالرحمن شهنوازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته براثر بارندگی شدید که تا یک بامداد در سیستان و بلوچستان ادامه داشت برخی منازل مسکونی در مناطق مختلف از جمله بخش کورین زاهدان دچار آبگرفتگی شدند.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین شب گذشته به سبب بی احتیاطی یک جوان 18 ساله که قصد عبور با موتورسیکلت از رودخانه پر آب محلی لادیز در میرجاوه را داشت جان خود را از دست داد.
به گفته علی ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان روز گذشته در سراسر استان شاهد بارندگی خوبی بودیم به طوری که بیشترین بارندگی به ترتیب با 107 و 67 میلی متر در بزمان و فنوج گزارش شد.
وی ادامه داد: سامانه بارندگی امروز از سیستان و بلوچستان خارج شد.
به گزارش ایرنا هم اینک مسیرهای دلگان - زهکلوت ، دلگان - هودیان، دلگان - ایرانشهر، بزمان - دلگان، دلگان - جلگه، بمپور - جلگه، فنوج - اسپکه و فنوج به رمشک در جنوب سیستان و بلوچستان بسته است و تلاش نیروهای امدادی برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.
وی ادامه داد: بازگشایی این مسیرها منوط به فروکش کردن آب رودخانه های محلی است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وسعت زیاد در برخی مواقع همزمان چندین پدیده از جمله توفان، خشکسالی، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کرده است.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.