نبی بخش داودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:برای اجرای این طرح‌ها که شامل آبرسانی به چهار روستا از توابع بخش بزمان، تجهیز بیش از 140 هکتار از زمین های کشاورزی ایرانشهر به آبیاری تحت فشار افتتاح و یک واحد اموزشی و 2 طرح خودکفایی با بیش از 16 میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی شد.
وی بیان کرد: همچنین غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق مردم و مسئولان ایرانشهر با شهدا و امام شهدا، دیدار فرماندار با مردم زیبا شهر و ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در بزمان از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز در این شهرستان اجرا شد.
فرماندار ایرانشهر گفت: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر فرصتی مناسبی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان است.
وی بیان کرد: دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باید برای جامعه بویژه نسل جوان تبیین شود که درخت تنومند 40 ساله انقلاب به همین راحتی به دست نیامده است.
داودی با بیان اینکه دهه فجر بزرگترین جشن انقلاب اسلامی است افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش های الهی در جامعه و نشان از اسلامیت و جمهوریت نظام است.
وی بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بازبینی کارنامه عملکرد مدیران است و باید دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را به عموم شهروندان معرفی کرد.
فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه دلیل اصلی شکل‌ گیری انقلاب اسلامی حضور مردم بود، گفت: در شکل گیری انقلاب مردم و مسئولان متحمل سختی های زیادی شدند تا این امنیتی را که امروز شاهد آن هستیم به دست آوردند.
وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال 103 طرح و پروژ در شهرستان ایرانشهر افتتاح و کلنگ زنی می ‌شود به طوری که برای این تعداد پروژه بالغ بر 860 میلیارد ریال هزینه شده است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.