به گزارش ایرنا فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور روز یکشنبه در این مراسم با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت هایی که ایران در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب به دست آورده به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی اظهار داشت: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و دفاعی به توسعه و پیشرفت های بسیار زیادی رسیده است.
وی ادامه داد: تلاش های بسیار زیادی برای ارتقای شاخص های امنیتی و احساس امنیت از سوی نیروهای نظامی، انتظامی و مردم در سیستان و بلوچستان انجام و در حال انجام است.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: وحدت، اتحاد و انسجام بسیار خوبی بین نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاههای دولتی در کشور برقرار است و روز به روز شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در سایه این اتحاد و همدلی هستیم.
وی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا چهره امن سیستان و بلوچستان را نا امن جلوه دهند در حالیکه در این استان شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.
سردار سرتیپ پاسدار مارانی ادامه داد: اینکه در برخی مواقع دشمنان در گوشه و کنار سیستان و بلوچستان دست به ترقه بازی می زنند عادی و طبیعی است.
وی افزود: در فرانسه و آمریکا تا یک اتفاق نا امنی رخ می دهد مردم این کشور ها در خیابان ها می ریزند و علیه حاکمیت خودشان شعار می دهند اما در ایران اسلامی مردم خودشان را صاحب انقلاب و حاکمیت می دانند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و در تمام صحنه های این انقلاب حضوری فعال و چشمگیر داشته و دارند.
وی تصریح کرد: مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همچون گذشته با عشق و علاقه ای وصف ناشدنی حضور پیدا خواهند کرد.

**حضور شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال چشمگیر و قابل توجه خواهد بود
استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: حضور شیعه و سنی این استان امسال در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با توجه به یاوه گویی های دشمنان پرشور تر و باشکوه تر از سالیان گذشته خواهد بود.
احمد علی موهبتی اظهار داشت: در شرایطی ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خودمان را جشن می گیریم که صاحبان زر و زور برای ما تابستانی داغ پیش بینی کرده بودند.
وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان همراه و همگام با سایر استانهای کشور در راهپیمایی 22 بهمن به کوری چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی حضوری پرشور و باشکوه خواهند داشت.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به کوری چشم دشمنان ایران همان گونه که دوران جنگ تحمیلی و تحریم ها را به پشت سر گذاشتیم با همراهی و همدلی مردم و تبعیت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی از این وضعیت نیز به سلامتی عبور خواهیم کرد.
وی با تقدیر از نیروهای انتظامی و نظامی سیستان و بلوچستان برای برقراری نظم و امنیت در این استان افزود: در کنار اقدامات بازدارنده برای پیشگیر ی از وقوع جرم فرهنگ سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
موهبتی تصریح کرد: اگر به این باور برسیم که عالم محضر خداست به طور قطع از بسیاری از کارها و اقدامات به خودی خود منع خواهیم شد.
وی بیان کرد: باید به این باور برسیم که مرم خودشان مقابل بی قانونی و هنجار شکنی برخی از افراد ایستادگی کنند تا بی قانونی و هنجار شکنی برای همگان خجالت آور باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه نقش بسیار زیادی در فرهنگ سازی در جامعه دارند و باید در مقابل مدیران و افرادی که خلاف قانون عمل می کنند در حین رعایت احترام قلم تیز و تندی داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر اصحاب قلم و رسانه توجه ویژه ای به مدیران داشته باشند آن مدیر به خودش اجازه انجام کار خلاف قانون را نمی دهد.
موهبتی تاکید کرد: از اصحاب قلم و رسانه انتظار بیشتری است تا در زمینه فرهنگ سازی در جامعه قلم فرسایی کنند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.