ابوذر مهدی نخعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه 50 دستگاه دولتی و نهاد انقلابی دستاوردهای چهل ساله خود را در قالب 170 غرفه به نمایش گذاشتند و در حین برگزاری نمایشگاه خدمات روزمره خود را به مردم ارائه می کنند.
وی به برپایی میزخدمت در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: از همان روز اول بازگشایی نمایشگاه میزخدمت فعال شده و تا کنون مدیران ادارات کل آب و فاضلاب روستایی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت گاز و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه شورای معاونان خود برای ارائه خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم در این بخش از نمایشگاه حاضر شدند.
سرپرست فرمانداری زاهدان با بیان اینکه میزخدمت در دو نوبت صبح و عصر دایر است، تصریح کرد: بعد از ظهر امروز نیز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به همراه معاونان در این محل حاضر می شود.
وی ادامه داد: شهرداری زاهدان، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل آب و فاضلاب شهری، اداره کل کمیته امداد، اداره کل بهزیستی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در روزهای باقی مانده نمایشگاه در محل میز خدمت برای رسیدگی به درخواست های مردمی حاضر خواهند شد.
نخعی خاطر نشان کرد: همه روزه ساعت 18 الی 20 در محل این نمایشگاه برنامه های شاد و مفرح فرهنگی برای بازدید کنندگان برگزار می شوند.
وی ادامه داد: همچنین برپایی سیاه چادر، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
به گزارش ایرنا نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از 12 تا 17 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان است.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.