گروه های اصلاح طلب دانشگاهی سیستان و بلوچستان با امضای نامه‌ای از انتخاب سرپرست جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان حمایت کردند.

به گزارش ایلنا گروه‌های اصلاح‌طلب دانشگاهی با امضای نامه‌ای از انتخاب سرپرست جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان حمایت کردند.

متن این نامه به شرح زیر است : 

جناب آقای دکتر غلامی ؛ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری 

با سلام و تحیات؛

ستایش از آن خدایی است که انسان را با اراده خود به راه راست هدایت و در مسیر محبتش استوار می سازد . کسانی که اراده ی خدا آنها را بر دیگران مقدم داشته ، یارای تاخیر و عقب افتادن ندارند و نیز کسانی که مشیت الهی آنان را بر دیگران موخر نموده قدرت جلو افتادن ندارند.

با استعانت از این کلام معصوم که می فرمایند ؛ «من لم یشک  المنجم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل » کمال تشکر و قدردانی خود را به اقدام قابل تحسین جنابعالی در معرفی همکار فرزانه ، تحول خواه و با تجربه مان جناب آقای دکتر غلامرضا رضائی به سرپرستی دانشگاه بزرگ سیستان و بلوچستان را اعلام نموده و ضمن حمایت کامل و قاطع از این انتخاب مدبرانه، سربلندی و موفقیت جنابعالی ، ایشان و همه خدمتگذاران ایران اسلامی را از خداوند بزرگ مسالت داریم.

امیدواریم در سایه رهنمودهای جنابعالی و استاد راهبردی توسعه آموزش عالی کشور ، همواره پاسدار استقلال و مرجعیت علمی دانشگاه باشند .

با آرزوی دوام توفیقات روز افزون جنابعالی 

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان، انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام  دانشگاه سیستان و بلوچستان، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان ، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی شعبه سیستان و بلوچستان، کانون اساتید حزب اعتدال و توسعه سیستان و بلوچستان، ستاد دانشگاهیان دکتر روحانی در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و ستاد دانشجویان دکتر روحانی در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری از جمله گروه‌هایی هستند که از این انتصاب حمایت کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.