به گزارش ایرنا نبی بخش داودی روز یکشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی ایرانشهر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را از ویژگی های عمده یک جامعه پویا و شاداب برشمرد و اظهار داشت: در جامعه ای که یادگیری و مطالعه وجود داشته باشد مفاسد و آسیب های اجتماعی کمتری رخ می دهد.
وی افزود: مطالعه و کتابخوانی یک راه کم هزینه و موثر در افزایش آگاهی مردم است که تاثیر بسیار زیادی در بالا رفتن کیفیت زندگی و امنیت روانی مردم خواهد داشت.
فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید توسعه کتابخانه های عمومی که یکی از عوامل رشد، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا در این نشست در خصوص مشارکت نهاد عمومی کتابخانه های سیستان و بلوچستان در تجهیز و تامین نیروی انسانی کتابخانه عمومی ایرانشهر‌، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت ایام الله دهه فجر و اهدای جایزه به 40 نفر از فرهنگ دوستان با مشارکت فرمانداری، شهرداری، آموزش و پرورش،اداره کتابخانه ها. پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی توسط شهرداری تا پایان بهمن ماه به حساب انجمن، رفع روشنایی پارک فجر و گشت زنی روزانه عوامل انتظامی در محوطه این پارک تصمیماتی اتخاذ شد.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.