به گزارش ایرنا شادروان علی دهقان روز گذشته ششم بهمن ماه جاری بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع کرد.
مراسم تشییع جنازه این پدر شهید صبح امروز از پلیس راه زاهدان به سمت زابل برگزار و پیکر ایشان به زادگاهش روستای کوشه علیا از توابع شهرستان هامون سیستان منتقل شد.
شهید احمدعلی دهقان فرزند مرحوم علی دهقان سوم اسفند 1346 در روستای کوشه از توابع شهرستان زابل چشم به جهان گشود و تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم انسانی به تحصیل پرداخت.
شهید احمد علی که در لباس سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام وظیفه می کرد در سال 1372 ازدواج کرده و صاحب سه پسر شد و سرانجام شانزدهم مرداد 1379 در روستای سنگان خاش هنگام انجام ماموریت دچار سانحه رانندگی شد و بر اثر واژگونی خودرو به شهادت رسید.
فرزند دیگر مرحوم علی دهقان، شهید حسن دهقان بود که چهارم بهمن 1335 در شهرستان زابل متولد شد و تا پایان دوره راهنمایی درس خواند سال 1375 ازدواج کرد و صاحب سه پسر شد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.
وی در بیست و سوم بهمن 1364در اروند رود بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت پدر سرداران شهید «حسن و احمدعلی دهقان» را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: گذر زمان ما را شاهد پرواز فرشتگان روی زمین به سوی معبود خودشان و فرزندان دلبندشان کرده و خاطرات شهدای عزیزمان را در یادمان زنده می‌کند، پدر بزرگوار شهیدان دهقان این روز‌ها از میان جمع بندگان زمینی پرکشیدند و در کنار فرزندان شهیدشان در بهشت برین سکنی گزیدند.
ضمن عرض تسلیت به خاندان بزرگوارشان برای آنان صبر جزیل از خداوند متعال خواهانم.
فرماندار خاش و علما و بزرگان و معتمدان و مسئولان شهرستان خاش ضمن شرکت در مراسم تشییع جنازه پدر شهیدان دهقان و امام جمعه خاش پیام های تسلیت صادر کردند.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.