به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرگرد علی میر روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: یک فقره نزاع خیابانی 25 دی ماه در یکی از روستاهای نیمروز به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران بخش انتظامی صابری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور عوامل انتظامی مشخص شد سه سرنشین یک دستگاه پژو پارس با چهار نفر موتور سوار درگیر و 2 نفر از عاملان نزاع نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شده اند.
فرمانده انتظامی نیمروز با اشاره به دستگیری چهار نفر از طرفین نزاع در محل درگیری گفت: در بررسی های میدانی مشخص شد طرفین نزاع که بین 16 تا 24 سال سن دارند از قبل با هم مشاجره خیابانی داشته اند و در شب حادثه افراد موتور سوار با شمشیر و قمه به سرنشینان سواری پژو پارس حمله ور شدند و ضمن خسارت واردن کردن به خودرو 2 نفر از آنها را با ضربات چاقو مجروح کردند.
وی بیان کرد: یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان امام علی (ع) زاهدان منتقل و علیرغم تلاش کادر پزشکی بر اثر شدت خونریزی و عوارض ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داد.
سرگرد میر عنوان کرد: در چندین مرحله بازجویی های علمی کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی از متهمان دستگیر شده ضارب اصلی که جوانی 23 ساله و متواری بود شناسایی و با تحقیقات میدانی روز گذشته با همکاری پلیس آگاهی زابل در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی خاطر نشان کرد: متهم به قتل به همراه همدستانش پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
فرمانده انتظامی نیمروز در پایان تاکید کرد: در بررسی نزاع های خیابانی در کنار تلاش برای حل معضلات اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل بوجود آورنده این نزاع ها، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه ای دارد لذا متولیان فرهنگ سازی و خانواده ها باید در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند تا شاهد این حوادث نباشیم.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.