به گزرش ایرنا احمد علی موهبتی پنجشنبه شب در شورای اداری سراوان اظهار داشت: تکیه و مشارکت دادن مردم در تمام امور تنها راه حل برون رفت از مشکلات کنونی جامعه است.
وی بیان کرد: نقش و تاثیر گزاری مردم در همراهی با نظام جمهوری اسلامی باعث شده است که نظام با پشتیبانی مردمش به قوت خود باقی بماند و در مقابل دشمنان ایستادگی کند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای رسیدن به نتیجه مثبت کارها و عملکرد، خود مسئول و موظف به انجام آن هستیم.
وی بیان کرد: باید برای رسیدن به اهداف خود در مقابل توطئه دشمنان آگاه و هوشیار باشیم چرا که لانه زنبور دشمن در سوریه و عراق خراب شده و در حال لانه گزینی در کشور های شرقی ایران است.
موهبتی تصریح کرد: باید بیش از پیش هوشیار باشیم تا دشمن نتواند در بین ما رخنه کند چرا که اگر دشمن رخنه کند آتشی را بوجود می‌آورد که تر و خشک را باهم می سوزاند و بلای خانمان سوزی ایجاد می شود.
وی گفت: آگاهی، دانایی و توانایی در میان اقشار جامعه بویژه فرزندان و قشر جوانمان باید ایجاد شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: کسی که بتواند آگاهی، دانایی و توانایی خود را توسعه دهد نه ظلم می کند و نه می گذارد دیگران به او ظلم کنند.
فرماندار سراوان نیز گفت: در حوزه خدمات اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی بیش از 20 هزار خانوار را در این شهرستان زیر پوشش قرار داده اند.
درویش نارویی تصریح کرد: بیش از 34 میلیارد تومان تسهیلات روستایی به سراوان اختصاص یافته اما بسیاری از مردم برای دریافت مجوز دچار مشکل شده اند که نیاز است مشکلات آنان حل شود.
وی گفت: تحویل و تخصیص آب و برق به دشت مک سراوان سوخته می تواند انقلاب و تحولی عظیمی را در رونق کشاورزی و اشتغالزایی ایجاد کند.
فرماندار سراوان گفت: هم اینک بیش از 200 هکتار نخلستان و 12 هکتار گلخانه در دشت مک سوخته وجود دارد.
به گزارش ایرنا در شورای اداری سراوان که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معتمدان و ریش سفیدان برگزار شد شماری از مدیران کل به تشریح برنامه های خود برای توسعه این منطقه پرداختند.
بازدید از دشت مک سوخته، دشت چگرد و مجتمع های گلخانه ای مکسوخته، افتتاح بخشداری مهرگان، بازدید از پروژه سد ماشکید سفلی، سایت موزه جهانی روستای کلپورگان و بازدید از پیشرفت فیزیکی بیمارستان 200 تختخوابی سراوان از جمله مهمترین برنامه های سفر یکروزه موهبتی به سراوان بود.
7336**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.