دکتر فرزانه فرجیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی داروخانه ها از مرکز استان تا جالق سراوان به عنوان دورترین داروخانه زیر پوشش این دانشگاه به صورت برنامه ریزی شده بازدید می شوند.
وی افزود: در این راستا علاوه بر پلمپ این 2 باب داروخانه، در پایش و بازرسی از داروخانه های سراوان اقلام دارویی تاریخ مصرف گذشته شامل انواع قرص، کپسول، شربت و پماد نیز با ارزش بیش از 16 میلیون ریال توسط بازرسان کشف و ضبط شد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اشاره به وضعیت داروخانه های متخلف گفت: پرونده این داروخانه ها برای صدور رای به کمیسیون ماده 20 امور داروخانه ها و مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع شده است.
فرجیان با تقدیر از جامعه داروسازان سیستان و بلوچستان گفت: مدیران و مسئولان فنی داروخانه های استان همواره با رعایت ضوابط قانونی و با لحاظ سلامت مردم در اجرای قوانین و دستورالعمل های ابلاغی اهتمام ویژه ای دارند به طوری که داروخانه های استان از این لحاظ در کشور در سطح بالایی قرار دارند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی جغرافیایی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران ، میرجاوه و مهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای جنوبی استان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.