محمد رضا سالاری فنودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشینه سرعت وزش باد در چابهار در شبانه روز گذشته به 13 متر بر ثانیه معادل 47 کیلومتر بر ساعت رسید که ضمن کاهش دید افقی سبب شد تا دریا به نسبت مواج شود.
وی ادامه داد: وزش باد ارتفاع موج دریای عمان در محدوده ایستگاه هواشناسی دریایی چابهار را به حدود 170 سانتی متر رساند به نحوی که کمترین نوسان دوره ای موج حدود 6 ثانیه به طول انجامید.
رئیس اداره هواشناسی دریایی چابهار افزود: بر اساس الگوهای پیش یابی تا 14 ساعت آینده سرعت وزش باد در این شهر بین 10 تا 16 نات یعنی 19 تا 30 کیلومتر بر ساعت برآورد می شود.
وی با بیان اینکه علاوه بر چابهار سرعت وزش باد در بنادر جاسک، زرآباد، تنگ، کنارک، گواتر و پسابندر نیز در 14 ساعت پیش رو بین 19 تا 30 کیلومتر بر ساعت برآورد می شود، اظهار داشت: شرایط دید افقی در نواحی ساحلی جنوب این استان بین چهار تا هفت کیلومتر بر ساعت متغیر خواهد بود.
سالاری فنودی به نوسانات دمای هوای چابهار در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت بیشینه دمای این شهر در گرمترین لحظات به 27 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوا در خنکترین لحظات به 20 درجه سلسیوس رسید.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.