علی خانقائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل محسوب می شود.
وی تهیه اقلام مصرفی ناوگان نظیر لاستیک را یکی از دغدغه های مهم رانندگان حمل و نقل جاده ای برشمرد و افزود: با توجه به نوسانات اخیر در قیمت ها و شرایط ویژه اقتصادی، این اداره کل به منظور رفع مشکل رانندگان فعال این حوزه برنامه ریزی لازم برای تهیه و توزیع لاستیک مورد نیاز آنان را در دستور کار قرار داده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا از مرداد ماه امسال تاکنون سه هزار و 787 حلقه لاستیک از طریق صدور همین تعداد حواله بین متقاضیان استان توزیع شد.
وی با اشاره به روند نام نویسی برای دریافت حواله لاستیک گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری سیستان و بلوچستان می توانند با مراجعه به صنوف خود و یا ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان های فاقد صنف برای دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند تا در صورت برخورداری از کارکرد مناسب و کارت هوشمند فعال ناوگان، حواله دریافت لاستیک برای آنان صادر شود.
خانقائی افزود: هم اینک حدود 6 هزار دستگاه کامیون و اتوبوس برون شهری در سیستان و بلوچستان فعال است که بیش از پنج هزار دستگاه آن به حمل و نقل باری اختصاص دارد.
وی تعداد رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان را 12 هزار نفر ذکر کرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000141 و سامانه تلفن گویای 141 این نهاد انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.