دکتر فریبرز راشدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت هفت صبح امروز در کیلومتر 60 مسیر زاهدان - خاش در محدوده چانعلی رخ داد.
وی افزود: بلافاصله بعد از اعلام حادثه 2 دستگاه آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به محل اعزام شدند اما براثر شدت ضربات وارده هر 2 راننده این وسایل نقلیه در دم جان خود را از دست داده بودند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 79 مصدوم تصادفات خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز و قاچاق سوخت در 6 ماهه نخست امسال توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان های زیرپوشش این دانشگاه منتقل شدند.
وی بیان کرد: در این مدت شاهد بروز هفت فقره تصادف قاچاق سوخت و انسان در محدوده زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودیم.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیتهای قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.
این استان به سبب گستردگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران ، میرجاوه و مهرستان زیر پوششانگشه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای جنوبی استان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.