به گزارش ایرنا فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در این مراسم اظهار داشت: بسیج سرمایه جهان اسلام است که در آن با ایمان ترین، فداکارترین و با اخلاص ترین انسان ها حضور دارند.
سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی تصریح کرد: بسیج ظرفیت بزرگیست که در سال 1358 توسط امام راحل(ره) بنا نهاده شد و نه تنها در درون کشور بلکه در خارج از کشور نیز توانایی خود را نشان داده است.
وی بیان کرد: بسیج محل تربیت انسانهای بزرگ درون جامعه بوده است که متاسفانه نتوانسته ایم به درستی این شخصیت های برجسته را شناسایی و به جامعه بویژه نسل جوان معرفی کنیم.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور به نقش بسیج در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: بسیج نه تنها در درون کشور بلکه در خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز کمک رسان مردم مظلوم و ستم دیده بوده است.
وی ادامه داد: فرهنگ بسیج در سوریه باعث شد که کشورهای ظالمی که در تدارک شادی پیروزی حاکمیت خود بودند در مقابل اسلام زانو بزنند.
سردار سرتیپ مارانی اظهار داشت: عظمت، شجاعت و فداکاری نیروهای بسیجی کاملا دیده شده و امروز خیلی از دشمنان انگشت بر بسیج گذاشته اند که باید منحل شود.
وی به نقش بسیج در زمان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: زمان جنگ وقتی بسیج وارد عمل شد بزرگترین پیروزی ها و فتوحات به دست آمد.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: بیش از پنج هزار کیلومتر از خاک کشورمان که توسط دشمن اشغال شده بود در عملیات بیت المقدس توسط بسیجیان فتح شد که این امر نشان از عظمت بسیج دارد.
وی بیان کرد: همان تفکر بیت المقدس را در سوریه پیاده کردیم و سوریه ای که همه فکر می کردند تا چند ماه آینده سقوط خواهد کرد به برکت این تفکر به پیروزی های بسیار بزرگی دست یافت.
سردار مارانی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی توانسته با دست خالی هم مقابل ظالم بایستد همان طور که در یمن مشاهده می کنیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای نعمت ها بسیار زیادیست که یکی از آنها بسیج است.
سردار امان الله گشتاسبی اظهار کرد: متقارن شدن هفته وحدت با هفته بسیج امسال نشان از همبستگی و اهمیت بیشتر این 2 امر را دارد.
وی تصرح کرد: بسیج به عنوان رکن موفقیت آمیز و امیدوارکننده اسلام است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در جای جای دنیا اسلام اگر حرکتی انجام شده برگرفته از تلاش بسیجیان است و ما افتخار می کنیم بسیجی هستیم.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.