به گزارش ایرنا امام جمعه نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان گفت: امروز با جانفشانی و ایثار جوانان بسیجی شجاعت و مقاومت جوانان ایرانی چه شیعه و سنی همه تجلی اندیشه های انقلاب است که در ابعاد مختلف می توان کارهای بزرگ انجام داد.
حجت الاسلام محمد راشکی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیمروز اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با بسیجیان مخالفند چرا که بسیج و بسیجی برگرفته از اندیشه انقلاب و قرآن است.
وی بیان کرد: جوانان بسیجی امروز در هر میدانی که حاضر شدند خدمت خالصانه کردند.
امام جمعه نیمروز اظهار داشت: هفته بسیج امسال با هفته وحدت مصادف شده که این 2 رویداد خسته را به تمامی مسلمانان جهان و برادران شیعه و سنی که در این منطقه در کنار یکدیگر در تمامی سختی ها برادرانه زندگی می کنند تبریک می گوییم.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و قرآن نمی توانند ببینند که ایثار و جانفشانی بسیجیان در دیگر نقاط جهان مانند سوریه، فلسطین، عراق و یمن تبلور پیدا کرده و خیزش جوانان مسلمان باعث شده تا دیگر جوانان بیدار و هوشیار شوند.
حجت الاسلام راشکی گفت: آمریکا با کمک عربستان میلیاردها دلار در کشورهای عراق، سوریه و یمن هزینه کرد تا انقلابیون به قدرت نرسند اما بیداری اسلامی امروز باعث شد تا تمامی مسلمانان با وحدت که برگرفته از اندیشه های ناب اسلام است نگذارند آمریکا و عربستان به خواسته های خود برسند.
وی افزود: رسانه های غربی خود اعتراف کرده اند که ایران نفوذ فوق العاده ای در منطقه دارد حتی صهیونیست ها به این امر اعتراف کرده اند.

**بسیجیان در تمام عرصه ها سربلند بوده اند.
امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با تبریک هفته وحدت و بسیج گفت: بسیج در هر عرصه ای از جمله فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و سایر فعالیت‌ها که وارد شده سر بلند از میدان عمل بیرون آمده است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایرانشهر حضور دائم در صحنه، آگاهی بخشی و بصیرت، علم و دانایی، معرفت به حق و مدافع حق بودن را از صفات برجسته بسیجیان برشمرد و افزود: امروز بسیج علاوه بر اینکه کشور ما را از گزند دشمنان داخلی و خارجی بیمه کرده، این تفکر 2 کشور عراق و سوریه را در برابر خطر نابودی ناشی از حملات وحشیانه تروریست‌ها مصون نگه داشته است.
وی همچنین از وضعیت نابسامان صف های طولانی جایگاه ها سوخت و گاز مایع گلایه کرد و گفت: از دادستان ایرانشهر درخواست می شود برای حل این مشکلات ورود کند.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.