نبی بخش داودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم و مسئولان شهرستان ایرانشهر و بخش بمپور از عنایت دولت تدبیر و امید و تمامی کسانی که در تحقق ارتقاء این بخش به شهرستان به عنوان خواسته دیرینه و بحق مردم ولایتمدار بمپور نقش داشته اند کمال سپاسگزاری را دارند.
وی با تبریک هفته های وحدت و بسیج گفت: تفرقه افکنی و ایجاد شکاف در بین مذاهب اسلامی از مهمترین برنامه های استکبار برای تضعیف مسلمانان است که مهمترین گام در راستای مقابله با این تلاش دشمنان پرهیز از توهین به اعتقادات و حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی است.
فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه در سایه حمایت های نظام جمهوری اسلامی مدارس، مکاتب و حوزه‌های علمیه شیعه و سنی در کشور رشد چشمگیری داشته اند افزود: پیامبر اسلام (ص) مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان هستند و ما بایستی حول محور این نعمت ارزشمند به گونه ای عمل کنیم تا اتحاد و همبستگی مان روز به روز تقویت شود.
داودی گفت: توهین به اهل بیت علیهم السلام، خلفای راشدین و صحابه پیامبر (ص) محکوم است و هر کس به اعتقادات مسلمانان بی حرمتی کند نه شیعه است نه سنی.
فرماندار ایرانشهر همچنین گفت: بسیج متعلق به همه جناح ها، گروه ها و طوایف و تاریخ کشور است.
وی با تاکید بر هر چه باشکوه برگزار کردن ویژه برنامه‌های هفته وحدت و هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان یادگار جاودان معمار کبیر انقلاب اسلامی با پیشرفت و تأثیرگذاری در عرصه های سرنوشت ساز فرهنگی، علمی و فناوری باعث بهت جهانیان شده است.
به گزارش ایرنا در نشست شورای اداری شهرستان ایرانشهر سعید قائینی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و مجید فیاضی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی شدند.
7314 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.