علی ملاشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز و فردا در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رشد ابر را خواهیم داشت اما از روز دوشنبه در نیمه شمالی استان نیز این شرایط فراهم است.
وی خاطر نشان کرد: با این شرایط احتمال بارش های رگباری و پراکنده در نواحی مرکزی و ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان برای روز سه شنبه وجود دارد.
ملاشاهی بیان کرد: براساس پیش بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان و نقشه های همدیدی و آینده نگری تا اواسط وقت فردا در شمال استان وزش باد در برخی مواقع همراه با گرد و خاک خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت باد در زابل به 82 کیلومتر بر ساعت رسید، افزود: بعدازظهر فردا در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی استان وزش باد با شدت کمتر نسبت به شهرهای شمالی پیش بینی می شود.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تغییرات دمایی در 2 روز آینده ناچیزاست، ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شنبه قدری هوا گرمتر خواهد شد.
وی افزود: در شبانه روز گذشته زاهدان با کمینه دمای 13 درجه سلسیوس خنک ترین و دلگان با بیشینه دمای 42 درجه سلسیوس گرمترین شهرهای سیستان و بلوچستان شدند.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به وضع جوی سواحل عمان در جنوب این استان گفت: در روزهای آینده دریای عمان به نسبت آرام پیش بینی می شود.
ملاشاهی ادامه داد: میزان رطوبت در شهر چابهار در شبانه روز گذشته به 93 درصد و حداکثر ارتفاع موج به بیش از یک متر رسید.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.