به گزارش ایرنا، ​امید رضا مشهدی روز چهارشنبه در جمع مردم روستای میرآباد چابهار در قالب رزمایش عاشورایی با عنوان 'میز خدمت مسئولان دولت' اظهار داشت: مردم این روستا سالهاست که در انتظار برق و سایر امکانات بهداشتی، آب، آموزشی و رفاهی هستند.
وی بیان کرد: کمک رسانی های ادارات شهرستان چابهار به مردم محروم حاشیه شهر خوب بوده است و باید به مردم امکانات اولیه ارائه کرد.
رئیس اداره برق چابهار با بیان اینکه مردم با مراجعه حضوری بارها خواستار برقراری برق در بسیاری از مناطق فاقد شبکه هستند، خاطرنشان کرد: در طول 20 سال اخیر به دلیل نبود نقشه راه و شهرسازی مجوز توزیع شبکه برق داده نشده است.
وی تصریح کرد: برای رفاه بیشتر مردم و قبل از ساماندهی اصولی معابر روستای میرآباد برق به طور موقت به آنان واگذار می شود تا حداقل از روشنایی بهره مند شوند.
فرمانده سپاه چابهار نیز اظهار داشت: مسائل و مشکلات بیش از 100 خانواده ساکن در روستای میرآباد در قالب رزمایش عاشورایی و برگزاری میز خدمت مسئولان ادارات بررسی می شود.
سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان افزود: 'میز خدمت' با حضور مسئولان محلی چابهار در روستای میرآباد مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار می دهند و براساس اولویت ها اقدام خواهند کرد.
وی گفت: مسائل و مشکلات حاشیه شهر چابهار در زمینه برق، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش و بهداشت باید مرتفع شود تا مردم با رفاه کامل زندگی کنند.
فرمانده سپاه چابهار از کمیته امداد و بهزیستی خواست تا نسبت به تشکیل پرونده برای افراد واجد شرایط اقدام کنند.
وی همچنین بر تهیه نوشت افزار و کمک رسانی به دانش آموزان محروم تاکید کرد و افزود: آبرسانی به مردم با تانکر باید انجام شود تا مردم از خدمات مسئولان بسیجی بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، رزمایش 'اقتدار عاشورایی' با حضور بیش از هزار بسیجی از سپاهیان محمد رسول الله (ص) چابهار و 11 گروه جهادی در سه مرحله تا پایان شهریورماه در این شهرستان در حال اجراست.
شهرستان چابهار بیش از 53 هزار نفر حاشیه نشین در روستاهای میرآباد، کمب، جنگلوک، نوک آباد، هوت آباد، رمین، عثمان آباد و مرادآباد دارد که بیش از 20 سال فاقد برق، آب و امکانات بهداشتی و آموزشی هستند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.