زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.6 ریشتر سیستان و بلوچستان را لرزاند.

به گزارش ایلنا به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌ای به بزرگی 5.6 ریشتر ساعت 10:53 منطقه مسجد حضرت ابوالفضل در سیستان و بلوچستان را به لرزه در آورد.

شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعات ۱۰:۴۲:۰۳، ۱۰:۵۳:۳۶ و ۱۱:۰۸:۴۲ ثانیه روز جمعه، ۱۶ شهریور  سه زمین‌لرزه در استان سیستان و بلوچستان را ثبت کرد.

مختصات زمین‌لرزه ۳.۹ ریشتری که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۲۸ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۰ درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین‌لرزه در ۱۶ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل، ۵۶ کیلومتری محمدآباد ریگان و ۸۹ کیلومتری گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.
 
مختصات زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری نیز که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۲۳ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۸ درجه طول شرقی ثبت شده است.
 
این زمین‌لرزه در ۱۳ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل استان سیستان و بلوچستان، ۶۵ کیلومتری محمدآباد ریگان در استان کرمان و ۸۰ کیلومتری بزمان در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.
 
مختصات زمین‌لرزه ۴.۳ ریشتری نیز که در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۳۳ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۵ درجه طول شرقی ثبت شده است.
 
این زمین‌لرزه در ۱۰ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان و بلوچستان، ۵۵ کیلومتری محمدآباد ریگان و  88 کیلومتری فهرج در استان کرمان رخ داده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.