به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: در پی گزارش سرقت های سریالی خودروهای پراید در محدوده خیابان های امام خمینی(ره) و دانشجو شهر زاهدان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای دستگیری سارق آغاز کردند.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت ها و شناسایی مناطق آسیب پذیر گشت های هدفمندی را با همکاری گشت های کلانتری 12 آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری این سارق حرفه ای ادامه داشت تا اینکه ظهر روز گذشته یک فقره گزارش سرقت خودرو پراید در خیابان امام خمینی (ره) اعلام و ساعتی بعد شهروندی وظیفه شناس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و اعلام می کند که مردی جوان در خیابان شهید قلنبر سراسیمه در حال بازکردن قطعات یک دستگاه سواری پراید است.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این خبر به همراه تیمی از ماموران کلانتری 12 به محل اعزام و سارق را در حال سرقت قطعات خودروی سرقتی که در خیابان امام خمینی(ره) سرقت شده بود، دستگیر کردند.
سرهنگ ملاشاهی گفت: متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری است در چندین مرحله بازجویی پلیس به 10 فقره سرقت از خودروهای پراید در محدوده خیابان های امام خمینی(ره)، دانشجو، مدرس، پرستار و یک فقره سرقت باطری کامیون در خیابان پاسداران شهر زاهدان اعتراف کرد.
وی افزود: در بازجویی های تکمیلی مشخص شد این سارق حرفه ای با شناسایی خودروهای پراید مدل پایین و فاقد تجهیزات ایمنی در ساعات و نقاط خلوت در فرصتی مناسب اقدام به سرقت خودرو می کرده و با انتقال آن به محل دیگر قطعات آنها را باز و به فردی مالخر به نام غلام می فروخته است.
وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات به دست آمده ضمن هماهنگی لازم قضائی بلافاصله وارد عمل شدند و فرد مالخر را که مالک یک ضایعاتی در محدوده خیابان معصوم آباد است را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.