عضو مجمع روحانیون مبارز با تأکید بر ضرورت شفاف سازی فعالیت های دولت، گفت: شفاف سازی قطعا می تواند دولت را در حلّ چالش های فعلی کمک کند و آنها را از این چالش ها به موفقیت عبور دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در گفت و گو با خبرنگار جماران ، در مورد ضرورت وحدت نیروهای داخلی کشور در مقابله با ترامپ اظهار داشت: طبیعی است که در همه تاریخ و همه جغرافیا وقتی یک مشکل یا تهدید بیرونی دارند در داخل باید منسجم شوند. بنابر این ما هم باید یکصدا شویم و همه مردم و مسئولین پیش و بیش از هر چیزی به منافع ملی فکر کنند.

عضو مجمع روحانیون مبارز تأکید کرد: این یک قاعده عقلایی است و چیزی نیست که ما بخواهیم راجع به آن بحث کنیم. حتما باید یکصدا و همدل باشیم تا بتوانیم با فضایی که آمریکایی ها ساخته اند مواجه شویم. از سوی دیگر نباید کاری انجام دهیم که دشمن احساس کند دست ما در دست هم نیست و در میان نیروهای کشور ما اختلاف وجود دارد.

وی در مورد تأثیر شفاف سازی فعالیت های دولت در اعتمادسازی و جلب همه مردم و جناح های مختلف به سمت حمایت از دولت گفت: اصل اعتماد سازی وظیفه دولت و شفاف سازی بخشی از آن است. یعنی دولت وظیفه دارد با انواع اقداماتی که انجام می دهد اعتماد مردم را جلب کند و میزان این اعتماد را افزایش دهد. یکی از راه هایی که می تواند در این زمینه راهگشا باشد شفاف سازی فعالیت هایی است که انجام می دهند.

موسوی لاری افزود: اگر دولت بتواند اقداماتی را که انجام می دهد به صورت کامل و شفاف با مردم در میان بگذارد، شفاف سازی قطعا می تواند دولت را در حل چالش های فعلی کمک کند و آنها را از این چالش ها به موفقیت عبور دهد. چون اگر مردم به رده های مختلف مسئولین اعتماد نداشته باشند این مسئولین با مشکل مواجه می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.