شرکت کنندگان در پنجمین همایش تئاتر مردمی خرداد با سید حسن خمینی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار جماران، کوروش زارعی دبیر پنجمین همایش تئاتر مردمی خرداد در آیین اختتامیه آن گفت: در این همایش ۸۰ اثر حضور پیدا کرد و ۱۶ اثر خیابانی، ۸ تئاتر صحنه ای و ۴ نقالی برگزیده شدند.

در این مراسم برگزیدگان به شرح زیر معرفی شدند:

لوح تقدیر و جایزه نقدی کارگردانی به شهرام سلطانی به خاطر فیلم اسماعیل، محمد هاشم زاده به خاطر فیلم "این ره که می روی" و محمد قاسمی به خاطر فیلم "مثل خواب، مثل رویا اهدا شد. 

در بخش موسیقی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مجید الفتی به خاطر فیلم "چهل سالگی" و همچنین و همچنین تندیس همایش، دیپلم افتخار و جایزه نقدی مشترکا به محمد نادری و بهشاد صفری به خاطر فیلم "ماموریت ویژه" رسید.

در بخش طراحی و فضا سازی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مجتبی خلیلی طراح تئاتر ماموریت ویژه و تندیس ویژه، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهران سیف پور طراح تئاتر دریابان رسید.

دیپلم افتخار و جایزه نقدی طرح و ایده مشترکا به ماموریت ویژه و "یازده بهمن ۵۷" و همچنین تندیس ویژه این بخش به "تجدیدی شهریور" اهدا شد. 

در بخش کارگردانی نیز سعید خیرالهی به خاطر فیلم تجدیدی شهریور شایسته تقدیر شناخته شد و لوح تقدیر به مجتبی خلیلی به خاطر ماموریت ویژه رسید و تندیس ویژه، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به علی محمد رادمنش به خاطر دریابان اهدا شد. 

سه نفر به نام های مهتاب زند، مرجان قاسمی و فاطمه رادمنش به عنوان بازیگر برتر زن و مالک آبسالان، حسام خلیل نژاد و مصطفی کولیوندی به عنوان بازیگر برتر مرد انتخاب شدند.

جایزه ویژه هیات داوران نیز به گروه نمایش دریابان از استان کرمان رسید.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پایان این مراسم گفت: آوردن هنر در فضای انقلاب یا آوردن روح انقلاب در فضای هنر کار ارزشمندی است. امیدوارم تئاتر خیابانی و اساسا رشته تئاتر با هنرمندان جوانی که دارد روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.