این تصحیح نشان داد که نمایندگان مجلس خبرگان نسبت به آنچه با عنوان کلى مجلس خبرگان نوشته مى شود ، حساسیت دارند، زیرا اگر نبود اعتراضات علنى و صد البته غیر علنى ایشان این تصحیح اعمال نمى شد.

پایگاه خبری جماران؛ سید حمید محمدیان در یادداشتی نوشت:

چنانکه همه مطلع شدیم پس از یک روز سایت مجلس خبرگان با تغییر عنوان نامه ى این مجلس از نامه "مجلس خبرگان" به " نامه رییس مجلس خبرگان"، بخشی از انتقاداتى را که درباره این نامه مطرح شده بود، پاسخ گفت. 

حقیر کارى به مضمون این نامه ندارم و با آن از اساس مخالفم و حتى مطمئن نیستم که شخص آیت الله جنتى آن را نوشته باشند، اما به نظرم نفس آنچه اتفاق افتاد را باید مثبت تلقى کرد و از کنار آن به راحتى نگذشت و از آن تشکر کرد. 

چراکه:

اولاً این تصحیح نشان داد که نمایندگان مجلس خبرگان نسبت به آنچه با عنوان کلى مجلس خبرگان نوشته مى شود ، حساسیت دارند، زیرا اگر نبود اعتراضات علنى و صد البته غیر علنى ایشان این تصحیح اعمال نمى شد. 

ثانیاً این تغییر حساسیت نمایندگان، دبیر خانه و رییس مجلس خبرگان نسبت به افکار عمومى را ثابت کرد. امرى که راه را براى تصحیح عملکرد همه فراهم مى کند. 

و در مرحله سوم این تصحیح به جامعه نشان مى دهد که اگر اشتباهى صورت پذیرفته باشد، بر آن پاى فشارى بی دلیل نمى شود و با تذکر مى توان آن را درست کرد. 

البته به نظرم بهتر بود که دبیرخانه مجلس خبرگان و یا دفتر رییس این مجلس  با انتشار بیانیه ای از مردم بابت این اشتباه عذر خواهى مى کرد و بعد اقدام به انتشار بیانیه به نام رییس این مجلس مى نمود ولى  تا همین جا هم کار ایشان قابل تقدیر است. 

امام خمینى که رضوان خدا بر او و فرزندان و شهیدانش باد ، همیشه مى فرمودند "حرف مرد دو تا است وقتى فهمید اشتباه کرد باید از حرف غلط بازگردد"

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.