گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

نماینده مشهد: نهادهای امنیتی باید درباره ماهیت معترضان مشهدی اعلام نظر کنند

نماینده اصولگرای مجلس درباره اینکه تجمعات اخیر مشهد از سوی کدام گروه از معترضان بوده است و اینکه آیا با سپرده گذاران شاندیز و ثامن الحجج رابطه ای داشتند یا نه، گفت: ما اطلاع داریم اما نهادهای امنیتی باید در این باره اعلام نظر کنند.

نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار جماران ، درباره اظهارات اخیر یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی درباره اعلام آمادگی حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر دریافت بودجه بر اساس گزارش عملکرد، گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی با مسئولان این نهادها  دیدار و گفت و گو داشتند و این اظهارات بر مبنای همان جلسه بوده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات روز گذشته وی مبنی بر کلید خوردن طرح استیضاح رئیس جمهوری  به دلیل ناآرامی های  دو روز اخیر در شهرهای مختلف گفت: من عرض کردم رئیس جمهوری  باید به پرسش های نمایندگان پاسخ دهد اما متاسفانه ایشان پاسخگو نیستند.

نماینده مشهد با اشاره به اینکه  این سوال درباره بحران ناشی از عملکرد موسسه های مالی و اعتباری است، تصریح کرد: وقتی رئیس جمهوری به سوالات نمایندگان مردم پاسخ ندهد، مردم یک لاقبا چگونه باید مشکل خود را پیگیری کنند! در همین راستا اگر رئیس جمهور پاسخگو نباشند، نمایندگان باید طرح استیضاح را پیگیری کنند.

پژمانفر در پاسخ به اینکه در دو روز گذشته  نامه ای برای استیضاح رئیس جمهوری به دلیل تجمعات از سوی نمایندگان در حال جمع آوری است یا نه، گفت: خیر؛ ما در حال پیگیری سوال هستیم اما اگر پاسخگو نباشند باید پیگیر استیضاح شویم.

وی در پاسخ به پرسش درباره اینکه تجمعات دو روز گذشته مشهد از سوی کدام گروه از معترضان بوده است و اینکه آیا با سپرده گذاران شاندیز و ثامن الحجج رابطه ای داشتند یا نه، گفت: باید از دستگاه امنیتی پیگیر این مساله شوید.

نماینده مشهد در پاسخ به پرسش دیگری که آیا  شما با معترضان دیدار یا گفت و گویی داشته اید؛ گفت: بله. ما اطلاع داریم اما نهادهای امنیتی باید در این باره اعلام نظر کنند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.