گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سردار رحیمی: با دستگیرشدگان گشت ارشاد «برخورد آموزشی» می کنیم

با مجرمین، متخلفین، قانون شکنان و قانون گریزان است برخورد قاطعانه و محکم خواهیم داشت و این را بدانند که با سرپنجه قدرت و اقتدار نیروی انتظامی مواجه خواهند شد. اما در مقابل عامه مردم برخورد ما خدمتگزارانه و متواضع خواهد بود و در مقابل همه مردم دست به سینه خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه برخوردها با عموم مردم متواضعانه خواهد بود در مورد گشت ارشاد گفت:با آقایان و خانم هایی که در این بخش دستگیر می شوند بیشتر برخوردها آموزشی خواهد بود.

سردار حسن رحیمی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد برنامه نیروی انتظامی برای بهبود امنیت اجتماعی اظهار کرد: امنیت اجتماعی ابعاد مختلفی دارد. در وهله اول نگاه ما جامعه محوری و مردم محوری است و تلاشمان بر این است که با رویکرد ایجابی و نگاه خدمتگزارانه نسبت به مردم برخورد کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: در بعد اقدام و عمل، با مجرمین، متخلفین، قانون شکنان و قانون گریزان است برخورد قاطعانه و محکم خواهیم داشت و این را بدانند که با سرپنجه قدرت و اقتدار نیروی انتظامی مواجه خواهند شد. اما در مقابل عامه مردم برخورد ما خدمتگزارانه و متواضع خواهد بود و در مقابل همه مردم دست به سینه خواهیم بود.

وی در مورد برنامه نیروی انتظامی تهران بزرگ برای گشت ارشاد گفت: برخوردهای ما با آحاد مردم بیشتر ایجابی خواهد بود و این رویکرد را شروع کرده ایم و با آقایان و خانم هایی که در این بخش دستگیر می شوند بیشتر برخوردها آموزشی خواهد بود.

سردار رحیمی در مورد برنامه نیروی انتظامی برای کنترل اعتیاد اعلام کرد: ما برخورد توأمان با خرده فروشان، عمده فروشان، قاچاقچیان بین المللی و معتادین متجاهر را در دستور کار داریم و در این بخش در حال اقدام هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.