حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور، حسین انواری سرپرست کمیته ی امداد امام خمینی(س)، دکتر داود دانش جعفری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله عباس محفوظی و همچنین محمد دلبری، شهردار قم در پیام های جداگانه ای درگذشت دکتر سید صادق طباطبایی را به یادگار امام تسلیت گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، در پیامی درگذشت دکتر طباطبایی را به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران متن این پیام به این شرح است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی (دامت توفیقاته)

با سلام و تحیت

درگذشت مجاهد فرزانه مرحوم مغفور آقای سید صادق طباطبایی (رحمت الله علیه) را به جنابعالی، مادر ارجمندتان، اخوان محترم و کلیه بازماندگان از هر دو خاندان تسلیت گفته، از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای جنابعالی و کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و

سرپرست حجاج ایرانی

 

به گزارش جماران داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی درگذشت دکتر سید صادق طباطبایی را به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

حجت الاسلام و المسلمین حضرت آقای سید حسن خمینی

خبر درگذشت آقای سید صادق طباطبایی باعث تأسف و تأثر اینجانب شد. بدینوسیله مصیبت وارده را به شما و دیگر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

داود دانش جعفری

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور کشورمان در پیامی درگذشت دکتر طباطبایی را به حجت الإسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت گفت.

به گزارش جماران متن این پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید حسن خمینی

سلام علیکم

وظیفه خود می دانم درگذشت جناب آقای صادق طباطبایی دایی محترم آنجناب را به محضر شریف حضرت مستطاب عالی، خاندان معزز خمینی کبیر و خاندان بزرگوار طباطبایی، خصوصا مادر بزرگوارتان تسلیت عرض نمایم.

طول عمر با عزت و توفیقات الهی برای حضرتعالی و همه بازماندگان شریف را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

محمد شریعتمداری

حسین انواری سرپرست کمیته ی امداد امام خمینی در پیامی درگذشت دکتر طباطبایی را به حجت الإسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت گفت.

به گزارش جماران متن این پیام به این شرح است:

حجت الإسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی

تولیت محترم آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره)

سلام علیکم

با نهایت تأسف و تأثر مصیبت درگذشت دایی گرامیتان سلاله السادات مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی که عمر شریف و با برکت خویش را در راه کسب رضای الهی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری نمود، به حضرت عالی، بیت محترم ایشان و خانواده های محترم داغدیده تسلیت عرض می نماید.

از درگاه پروردگار متعال علو درجات، رحمت واسعه و مغفرت الهی جهت آن مرحوم سعید و صبر جمیل و اجر جزیل قرین با سعادت و سلامت حضرت عالی و سایر وابستگان مسئلت دارم.

حسن انواری

 

آیت الله عباس محفوظی در پیامی درگذشت دکتر طباطبایی را به حجت الإسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت گفت.

به گزارش جماران متن این پیام به این شرح است:

محضر مبارک حجت الإسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی (زید عزه)

مصیبت درگذشت دایی گرامیتان آقای دکتر صادق طباطبایی را به حضرتعالی و بیت مکرم حضرت امام راحل عظیم الشأن و بیت حضرت آیت الله سلطانی طباطبایی تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند قادر متعال برای روح آن مرحوم علو درجات و برای حضرت عالی و والده ماجده و ساید بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

السید عباس محفوظی

 

محمد دلبری شهردار قم نیز در پیامی درگذشت دکتر طباطبایی را به حجت الإسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران متن این پیام به این شرح است:

یتوفیکم ملک الموت الذی وکل بکم ثمالی ربکم ترجعون

فرشته ی مرگ که بر شما مأمور شده (روح) شما را می گیرد، سپس به سوی پروردگارتان باز می گردید(سوره ی مبارکه سجده آیه 11)

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بار دیگر زندگی عزیزی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه ی آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

جناب حجت الإسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی

تولیت معزز مرقد مطهر و منور بنبانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)

سلام علیکم

ارتحال مرحوم مغفور جناب آقای دکتر صادق طباطبایی دائی بزرگوارتان موجب تألم تأثر گردید.

بدین وسیله درگذشت جانگذار آن عزیز سفر کرده را به حضرت عالی و خاندان مکرم و معزز ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده، علو درجات و رحمت واسعه ی الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و سلامت برای بازماندگان از ایزد منان مسألت می نمایم.

و من الله التوفیق

محمد دلبری

شهردار قم

 

شورای اصلاح طلبان شهرستان بروجرد ضایعه در گذشت دکتر سید صادق طباطبایی را تسلیت گفت.

بر این کبود غریبانه گریستم چون ابر/ تمام هستی خود را گریستم چون ابر

ضایعه جانسوز و جبران ناپذیر درگذشته یار دیرین انقلاب، روشن فکر روشن ضمیر، دکتر صادق طباطبایی را به خاندان گرامی حضرت امام ره و عموم دوست داران و وابستگان ایشان بالاخص یادگار گرامی امام راحل، حضرت حجت السلام و السلمین حاج سید حسن خمینی تسلیت عرض نموده، ازخداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده آرامش و غفران و برای بازماندگان، صبر و سلامت آرزومندیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.