نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس دانشگاه یادگار امام در پیام های جداگانه ای درگذشت دکتر سید صادق طباطبایی را تسلیت گفتند.


حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی، نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی رحلت دکتر صادق طباطبایی را تسلیت گفت.
به گزارش جماران، متن این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن خمینی (دامت برکاته)
در گذشت مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی که از پیشگامان مبارز در راه آزادی و شخصیت های مهم کشور بودند، موجب تاسف و اندوه فراوان شد.
اینجانب مصیبت وارده را به جناب عالی، خاندان مکرم امام خمینی (ره)، طباطبائی، صدر و همه بستگان داغدار ایشان به ویژه سرکار خانم دکتر فاطمه طباطبایی تسلیت عرض میکنم و از درگاه باری تعالی رحمت و مغفرت بی کران الهی مسئلت می نمایم.
حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی

*****************

حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی، نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی به دکتر فاطمه طباطبایی این مصیبت را تسلیت گفت.
به گزارش جماران، متن این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
سرکار خانم دکتر فاطمه طباطبایی
درگذشت تاُسف بار برادر گرامی جنابعالی مرحوم دکتر سید صادق طباطبائی را تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای همه بازماندگان صبر و اجر مساُلت می نمایم.
حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی

*****************


محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درگذشت سید صادق طباطبایی را به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت گفت.
به گزارش جماران، متن این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
حجت الاسلام و المسلمین حضرت حاج آقای حسن خمینی ( دامه عزت العالی)
احتراما؛ با اهداء سلام خبر درگذشت انسانی وارسته و با فضیلت جناب آقای دکتر صادق طباطبایی که سهم بزرگی در انقلاب مقدس جمهوری اسلامی داشت موجب تأثر و تأسف عمیق ارادتمندان به آن خاندان عزیز و گرانمایه گردید از خداوند برای آن فقید رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت داریم.
محمد رضا حافظی
رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز کشور

*****************


سید فرج الله موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهرری به درگذشت سید صادق طباطبایی را به سید حسن خمینی تسلیت گفت.
به گزارش جماران، متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
محضر مبارک حضرت آیت الله حاج سید حسن خمینی یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و عضو محترم هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی
سلام علیکم
با تأسف فراوان ضایعه درگذشت دایی بزرگوارتان مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی فرزند بزرگوار حضرت آیت الله سلطانی طباطبایی و خواهر زاده گرامی امام موسی صدر را که از سابقان انقلاب و شخصیتی مؤثر در همه عرصه ها بودند را به بیت معظم حضرت امام خمینی (ره) به ویژه به حضرت مستطاب عالی تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان آن معزز صبر و اجر و سلامتی و برای حضرت عالی طول عمر با عزت توأم با توفیق روز افزون خدمت به آیین و انقلاب و مردم مسألت می نماییم.
دکتر سید فرج الله موسوی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهر ری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.