رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما، مدیر و کارکنان موسسه ی تنظیم و نشر آثار امام(س) نمایندگی اصفهان و جمعی از مولفین، محققین و پژوهشگران حوزه ی علمیه ی قم در پیام های جداگانه ای دگذشت سید صادق طباطبایی را تسلیت گفتند.

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در پیامی به حجت الإسلام سید یاسر خمینی درگذشت دکتر صادق طباطبایی را تسلیت گفت.
به گزارش جماران متن پیام بدین شرح است:
حضرت حجت الإسلام و المسلمین حاج یاسر خمینی
با سلام و احترام
فقدان یار دیرین امام و انقلاب، مرحوم سید صادق طباطبایی را محضر حضرت عالی و خاندان مکرم و معزز طباطبائی و خمینی تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان و غفور برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان توفیق الهی، سلامت و شکیبایی مسألت می نمایم.
با احترام مجدد
رحمت علی صابری حقایق
رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما
استان
گیلان

*********

مدیر و کارکنان موسسه ی تنظیم و نشر آثار امام(س) نمایندگی اصفهان در پیامی به حجت الإسلام و المسلمین سید حسن خمینی درگذشت دکتر صادق طباطبایی را تسلیت گفتند.
به گزارش جماران متن پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
محضر یادگار گرانقدر حضرت امام(س)
حضرت آیت الله حاج سید حسن خمینی (دامت برکاته)
سلام علیکم
با اندوه و تأسف فراوان رحلت مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی که از یاران صدیق حضرت امام(س) محسوب می شدند را به حضرتعالی، اخوان گرامی و سرکار خانم دکتر طباطبایی تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای جنابعالی توفیقات روز افزون از خداوند متعال مسئلت داریم.
مدیر و کارکنان موسسه تنظیم و نشر آثار امام(س) اصفهان

*********

جمعی از مولفین، محققین و پژوهشگران حوزه ی علمیه ی قم در پیامی به حجت الإسلام و المسلمین سید حسن خمینی درگذشت دکتر صادق طباطبایی را تسلیت گفتند.
به گزارش جماران متن پیام بدین شرح است:
جناب مستطاب حجت الإسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی (دامت برکاته)
با سلام و احترام،
ارتحال شخصیت مبارز و خدمتگزار، جناب آقای دکتر سید صادق طباطبایی، فرزند برومند فقیه متخلق، آیت الله معظم، مرحوم آقای سلطانی طباطبایی را به جنابعالی و والده ی مکرمه و عموم بازماندگان تسلیت عرض نموده، برای آن فقید از خداوند منان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.