گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

وکیل مدافع دو نفر از مدیران کانال های تلگرامی در گفت و گو با جماران؛

سه مدیر تلگرامی با وثیقه 500 میلیونی آزاد شده اند/ یک نفر فردا آزاد می شود

وکیل مدیران کانال های تلگرامی از صدور قرار ۵۰۰ میلیون تومانی برای مدیران کانال‌های تلگرامی و آزادی سه نفر از آن ها گفت.

وکیل مدافع مدیران کانال های تلگرامی با اعلام آزادی سه نفر از مدیران کانال های تلگرامی، از قرار وثیقه 500 برای متهمان این پرونده خبر داد.

علی مجتهد زاده در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص خبر آزادی مدیران کانال های تلگرامی گفت: خوشبختانه قرار بازداشت هر شش نفر از مدیران کانال های تلگرامی تبدیل به وثیقه 500 میلیونی  شده است.

وی ادامه داد: تا این لحظه 3 نفر از این افراد یعنی آقایان نقدی، باقری و جمشیدی با فراهم کردن وثیقه آزاد شده اند و آقای کشوری هم فردا با تودیع وثیقه آزاد می شود.

مجتهد زاده افزود: اما متاسفانه آقای سبحان جعفری تاحالا نتوانسته وثیقه مورد نظر را تامین کند. ما امیدواریم دادگاه به ایشان در این مورد تخفیف بدهد تا خانواده او هم بتوانند شاهد آزادی او باشند.

وکیل مدافع آقایان باقری و کشوری در مورد وضعیت نفر ششم گفت: من از تامین وثیقه و روند پرونده آقای احمدی نیا اطلاعی ندارم اما قطعاً برای ایشان نیز قرار 500 میلیونی صادر شده است.

وی در پایان گفت: قرار است جلسه دادگاه این افراد 22، 23 و 24 مرداد  در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شود. اما ممکن است تاریخ دادگاه تغییر کند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.