جمعی از خانواده‌های مدیران کانال‌های تلگرامی هفته گذشته از نحوه عملکرد قوه قضاییه در رسیدگی به این پرونده به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی شکایت کردند.

در پی انتشار خبر شکایت خانواده مدیران کانال های تلگرامی دستگیر شده، همسر یکی از آنها به جماران گفت: اعضای کمیسیون اصل نود در دیداری که با آنها داشتیم قول دادند که موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش جماران ، جمعی از خانواده‌های مدیران کانال‌های تلگرامی هفته گذشته از نحوه عملکرد قوه قضاییه در رسیدگی به این پرونده به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی شکایت کردند. 

این شکایت به امضای خانواده‌های باقری، کشوری، جعفری، جمشیدی و نقدی رسیده است. 

خانم پریشی همسر سید مجتبی باقری و مدیر کانال حامیان سید محمود علوی در خصوص این دیدار به خبرنگار جماران، گفت: قبل از این دیدار وکیل ما شکایت ما را به کمیسیون اصل نود مجلس مطرح کرده بود و این کمیسیون قول داده بود که موضوع را پیگیری کند.

وی ادامه داد: همان گونه که می دانید در همین رابطه وزیر اطلاعات هفته گذشته به مجلس احضار شد ولی نمایندگان از توضیحات وی قانع نشدند و قرار است که یک بار دیگر در پاسخ به این موضوع به مجلس بروند.

بعد از این شکایت وکیل  و احضار وزیر اطلاعات به مجلس ما هم(خانواده مدیران تلگرامی)  به صورت جداگانه با اعضای کمیسیون اصل نود دیدار داشتیم که این نمایندگان به ما قول دادند موضوع را پیگیری کنند.

گفتنی است که بیش از سه ماه از دستگیری مدیران کانال‌های تلگرامی گذشته است و پرونده این افراد در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران در حال رسیدگی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.