گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت وگو با جماران،

فرماندار شمیران پیش بینی کرد: تا نیمه شب نیاز به تمدید انتخابات داریم/ پیش بینی مشارکت 70 درصدپی در شمیرانات

فرماندار شمیران با بیان اینکه از جهت قانونی وزارت کشور تنها مرجع تصمیم گیری برای تمدید زمان انتخابات است، گفت: با توجه به فضایی که در شعبه ها می بینیم پیش بینی ما این است که تا نیمه شب نیاز به تمدید انتخابات داریم.

عزت الله خانمحمدی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد پیش بینی ها از میزان مشارکت در انتخابات اظهار داشت: پیش بینی مشارکت 70 درصد را در شمیرانات داریم. از اولین ساعات حضور بسیار باشکوه بوده و چندین مرحله بررسی و رصد کردیم در همه شعب این حضور وجود دارد و برآورد این است که تا ساعاتی از امشب را نیاز به تمدید رأی گیری خواهیم داشت و امید داریم با فرصتی که ایجاد می شود بتوانیم از همه مردم رأیشان را بگیریم.

فرماندار شمیرانات در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال تمدید رأی گیری بعد از ساعت 12 شب گفت: از جهت قانونی وزارت کشور تنها مرجع تصمیم گیر است. تا هر زمانی که وزیر کشور و ستاد انتخابات تمدید را ابلاغ کنند و از رسانه ملی هم اعلام شود، تا آن مقطع ما موظف هستیم رأی مردم را بگیریم.

وی افزود: از جهت قانونی منعی نیست که انتخابات بعد از ساعت 12 شب ادامه پیدا کند؛ اما وزارت کشور و ستاد انتخابات باید در این زمینه تصمیم گیری کنند و بسته به تصمیم آنها است که اجازه رأی گیری بعد از ساعت 12 شب را بدهند یا خیر.

فرماندار شمیرانات گفت: با توجه به فضایی که در شعبه ها می بینیم پیش بینی ما این است که تا نیمه شب نیاز به تمدید انتخابات داریم.

وی ادامه داد: در انتخابات سال 94 ما صندوق سیار در حسینیه جماران داشتیم و در این دوره صندوق ثابت پیش بینی کردیم و وقتی ازدحام جمعیت را دیدیم یک صندوق دیگر در مسجد جامع جماران تثبیت کردیم. یعنی در مجموع 5 حوزه رأی گیری در جماران داریم که امید داریم با همین ظرفیت بتوانیم رأی مردم را بگیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.