اولین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) با حضور تعدادی از نمایندگان دستگاه های عضو این کمیته در محل ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) تشکیل شد.

به گزارش جماران، در این جلسه سید احمد حسینی با تبریک مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام، اظهار داشت: بی شک همه وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها در نظام جمهوری اسلامی در خصوص تبیین و ترویج اندیشه های امام (س) و بزرگداشت یاد و نام آن عزیز مسئولیتی بس خطیر به عهده دارند. اما دستگاه های عضو کمیته که فعالیت آنها حوزه آموزش، تعلیم و تربیت، پژوهش و فرهنگ است، مسئولیتی مضاعف به عهده دارند.

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در خصوص فعالیت های این کمیته گفت: کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی مسئولیتی مستمر و سالانه در خصوص بزرگداشت و ترویج و تبیین آثار و اندیشه های امام خمینی (س) دارد و در این راستا با همکاری وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای عضو کمیته باید به مسئولیت حساس و خطیر خود عمل نمایند.

وی با اشاره به تقارن ایام سالگرد امام خمینی (س) با ماه مبارک رمضان، بیان کرد: بر اساس مطالب مطرح شده از سوی آقای انصاری، دبیر ستاد مرکزی، در اولین جلسه ستاد در اسفند ماه سال 1395 مقرر شد مراسم بزرگداشت حضرت امام در سال جاری عصر روز چهاردهم خرداد ماه با حضور انبوه زائران و علاقمندان حضرت امام از استان ها و شهرستان های نزدیک تهران و مردم قدرشناس تهران برگزار شود و با پذیرایی افطاری از مهمانان و زائران حضرت امام مراسم اصلی پایان یابد.

در این جلسه در مورد مسائل مختلفی از جمله «چگونگی برگزاری مراسم ویژه دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان و ورزشکاران در حرم امام و جماران»، «چگونگی حضور گسترده دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان و ورزشکاران در مراسم اصلی روز چهاردهم خرداد ماه» و «فعالیت اختصاصی دستگاه های عضو کمیته در ایام بزرگداشت در ستاد، دستگاه ها و کل کشور» بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.