معاون حقوقی رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه فقط با ابزار وحدت و انسجام ملی می توانیم پاسخ دشمنان را بدهیم، گفت: صحنه 22 بهمن که در سراسر ایران میلیون ها نفر حضور پیدا کردند یکی از راه های نشان دادن اقتدار و وحدت است.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: در طول 38 سال گذشته بلکه در طول نهضت انقلابی از سال 42 وحدت مهمترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب بوده است؛ ما در جنگ با وحدت توانستیم صدام و صدامیان را از کشورمان بیرون کنیم. در طول 38 سال گذشته با وحدت بر تمام توطئه ها و تهدیدها غلبه کردیم. امروز هم برای دفاع از انقلاب و دفع تهدیدات آمریکا و دشمنان فقط می توانیم با ابزار وحدت و انسجام ملی پاسخ آنها را بدهیم.

معاون حقوقی رئیس جمهوری در مورد مواضع رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: به نظر می رسد آقای ترامپ نه تنها از ایران، مردم و انقلاب ایران اطلاع ندارد از جامعه خود آمریکا هم خیلی مطلع نیست. چون اظهارات و اقدامات ناشیانه او واکنش های میلیونی در خود آمریکا  علیه او بر انگیخته است. از دنیا هم شناخت درستی ندارد لذا در دنیا علیه او بسیج شدند. وقتی کسی از کشور خودش و دنیا شناخت لازم را ندارد نسبت به انقلاب اسلامی ایران به طور طبیعی این طور است.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد راه های نشان دادن وحدت ملی تأکید کرد: صحنه 22 بهمن که در سراسر ایران میلیون ها نفر حضور پیدا کردند یکی از راه های نشان دادن اقتدار و وحدت است و بعد از 22 بهمن همراهی و همدلی با دولت و خدمتگذاران برای ساختن کشور راه دیگری برای این موضوع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.