در پی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، یادگار امام بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پی می‌آید:

بسمه تعالی

 

ٱلنَّارُ یُعۡرَضُونَ عَلَیۡهَا غُدُوّٗا وَعَشِیّٗاۚ وَیَوۡمَ تَقُومُ ٱلسَّاعَةُ أَدۡخِلُوٓاْ ءَالَ فِرۡعَوۡنَ أَشَدَّ ٱلۡعَذَابِ[غافر ۴۶]

 

عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است. 

تقابل ایران با رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل وقاحت و تحلیل های غلط دشمن به یک ضرورت گریز ناپذیر تبدیل شده بود و این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود. فراموش نمی کنیم که رژیم سفاک اسراییل در طول این سالها تا چه اندازه در قتل ایرانیان و آزادیخواهان پافشاری کرده است و تا چه حد منافع ملی ما و هویت اسلامی مسلمانان را دستخوش تاراج قرار داده بود. 

تداوم حملات و ترورهای اسراییل به مواضع و شهروندان ایرانی، در بیش از یک دهه گذشته، در داخل و خارج کشور، گویی این باور و ذهنیت ناصواب را در میان دشمنان و حتی برخی ایرانیان ایجاد نموده بود که ایران توانائی تقابل مستقیم با اسراییل را نداشته و صرفا به جنگ و یا پاسخ غیرمستقیم اکتفا خواهد کرد. ذهنیتی که امروز کاملا از بین رفته است. 

طبیعی است که ایرانیان بیش از هر کشور دیگر از جنگ های تحمیلی آسیب دیده و لذا هرگز به دنبال آن نبوده اند، ولی از سوی دیگر نشان داده اند که در مقابل جسارت و تعدی دشمنان نیز ساکت نخواهند نشست. 

امروز نیز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم و با تکیه همه جانبه بر مردم عزیز که مهم ترین مولفه قدرت هستند، در برابر تهدید های خارجی متحد باشیم. 

اینجانب ضمن تبریک این عملیات شجاعانه به فرماندهی معظم کل قوا و رزمندگان سرافراز، رضوان الهی را برای امام بزرگوار(س) مسألت دارم که روح خودباوری و عزت را در مردم ما دمید و به روان شهیدان سرافراز درود می فرستم که پیشگامان این راه بودند.

سید حسن خمینی

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.