گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

وزیر آموزش و پرورش: مردم آنقدر بصیرت دارند که کار ما را از نظام جدا می‌بینند/ دل مردم با امام خمینی و شهدا است/ هر چیزی که اتحاد و انسجام را بهم بزند، بیهوده است

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: مگر می‌شود رابطه مردم با نظام خراب شود؟! شاید عملکرد مسئولانی چون من خوب نباشد اما آنقدر بصیرت دارند که عملکرد من را از کار نظام جدا می‌بینند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در خصوص همدلی دوباره مردم پس از ماجرای حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه به خبرنگار جماران گفت: حساب همدلی مردم ایران با انقلاب و اتفاقاتی که بر اثر کج‌سلیقگی‌ها و رفتارهای غیرمتعارف بوده، جدا است. دل مردم با امام خمینی و شهدا است. این انقلاب را شهدا بوجود آوردند و در خانه‌های آنان هستند. 

وی افزود: مگر می‌شود رابطه مردم با نظام خراب شود؟! شاید عملکرد مسئولانی چون من خوب نباشد اما آنقدر بصیرت دارند که عملکرد من را از کار نظام جدا می‌بینند.

صحرایی گفت: مردم در زمان به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند و امیدوارم مسئولان که ما باشیم وظایف خود را درست انجام دهیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: به طور طبیعی تمام سیاست‌های ما در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب است و هر گونه عدول از فرمان ایشان چه جلو رفتن و چه عقب ماندن هر دو خطا است. منش حضرت آقا اتحاد، همدلی، همبستگی و انسجام ملی است هر چیزی که این اتحاد و انسجام را بهم بزند، بیهوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.