محمدرضا تابش نماینده ادوار مجلس در پیامی نوشت: هنوز زخم تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه التیام نیافته است که دنباله روهای زبون آن رژیم کودک کش در سیستان و بلوچستان دست به جنایت زبونانه دیگری زدند و عده ای از مدافعان امنیت کشور را به خاک وخون کشیدند. شهادت فرزند عزیز اردکانِ پرافتخار، شهید حسین انتظاریان که از خاندانی مومن و متعهد بود و همرزمانش در تیپ الغدیر و همه شهدای این حادثه تروریستی، همه ما را داغدار و اندوهگین نمود.

به گزارش جماران؛ متن پیام محمدرضا تابش بدین شرح است:

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

هنوز زخم تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه التیام نیافته است که دنباله روهای زبون آن رژیم کودک کش در سیستان و بلوچستان دست به جنایت  زبونانه دیگری زدند و عده ای از مدافعان امنیت کشور را به خاک وخون کشیدند.

شهادت فرزند عزیز اردکانِ پرافتخار، شهید حسین انتظاریان که از خاندانی مومن و متعهد بود و همرزمانش در تیپ الغدیر و همه شهدای این حادثه تروریستی، همه ما را داغدار و اندوهگین نمود.

این مصیبت را به خانواده ارجمند شهید انتظاریان، پدر، مادر، همسر و فرزندان گرانقدرش تسلیت عرض می نمایم و برخورداری از رحمت واسعه الهی را برایش آرزومندم.

مسلما این جنایات برون و درون مرزی بی پاسخ نخواهد ماند و عاملان آنها به مجازاتِ درخور خواهند رسید.

بی شک مردم قدرشناس ایران،علیرغم گلایه ها و ناروایی ها ، "روز قدس" را برای ارج نهادن وپافشاری بر ارزشهای والایی که برای تحقق آنها انقلاب کردند،با شکوه برگزار خواهند نمود ویاد شهدای مظلوم غزه و شهیدان سرافراز میهن ازجمله شهید پاکباخته  اردکان را گرامی خواهند داشت.

محمدرضا تابش

نماینده ادوار"۱۰-۶" مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی

                                                             ۱۴۰۳/۱/۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.