فلاحت پیشه تاکید کرد: اینجانب از 13سالگی که برا ی دفاع از کشورم، اسلحه به دست داشته‌ام، تاکنون تنها دغدغه ی تمام فعالیتها و اظهار نظرهایم صرفا دفاع از میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و با افتخار عرض می کنم که در طول این مدت هزینه های زیادی متحمل شده ام و مورد بی مهری های جناح های مختلف قرار گرفته ام ولی با این وجود هیچ امتیازی و منصبی از هیچ دولتی نپذیرفته ام و ریالی به بیت المال خیانت نکرده ام.

در پی اعلام رد صلاحیت دکتر حشمت الله فلاحت پیشه از سوی شورای نگهبان در انتخابات مجلس، وی در نامه ای اعتراضی نسبت به عدم تائید صلاحیت در این شورای درخصوص آنچه عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی خوانده شده، اعتراض کرد.

به گزارش جماران، متن این نامه که در اختیار جماران قرار گرفته است، به این شرح است:

بنام خدا

اینجانب از  13سالگی که برا ی دفاع از کشورم، اسلحه به دست داشته‌ام، تاکنون تنها دغدغه ی تمام فعالیتها و اظهار نظرهایم صرفا دفاع از میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و با افتخار عرض می کنم که در طول این مدت هزینه های زیادی متحمل شده ام و مورد بی مهری های جناح های مختلف قرار گرفته ام ولی با این وجود هیچ امتیازی و منصبی از هیچ دولتی نپذیرفته ام و ریالی به بیت المال خیانت نکرده ام. 

با این وجود با پشتوانه علمی و تجربی و در راستای وظایف نظارتی خود همواره در قبال منافع کشور و ملت حساس و صریح بوده ام. 

تصویب طرح تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز، تصویب بودجه های دفاعی کشور، پیگیری و شفاف سازی بودجه های هزینه شده در داخل و خارج از کشور و البته هشدارهای صریح نسبت به خطر برخی قدرتهای سلطه گر شرق و غرب در این راستا صورت گرفته است. به عنوان نمونه در اوج تلاش دشمنان این نظام، برای ایجاد فتنه و اغتشاش در ایران اسلامی، موضع روشن بنده در جلوگیری از نقش عوامل بیگانه و تاکید بر آرامش و هم زیستی داخلی بوده است و در قبال بازیهای قدرتهایی همچون آمریکا و روسیه پیش بینی ها و دغدغه های بنده برای منافع ملی تحقق یافته است. 

این مهم حاصل 28 ماموریت مرزی و چندین سفر به کشورهای بحران زده منطقه همچون عراق و سوریه در میانه جنگ بوده است. سرانجام اینکه با افتخار در  3 دوره نمایندگی مجلس به جای وقت گذرانی در لابی ها و جستجوی رابطه و منصب، تنها درگیر حل مشکلات کشور به ویژه پیگیری نیازهای مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام بوده ام و امروز هم به پشتوانه 4سال کار تحقیقاتی و تجربیات گذشته با هدف اصلاح امور و خدمت بیشتر نامزد نمایندگی شده ام. امیدوارم این شرح کوتاه جهت تجدیدنظر درخصوص بند 2 ماده 31 (التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران)، کفایت نماید. 

با آرزوی توفیق

حشمت الله فلاحت پیشه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.