مجمع وزیران ادوار ضمن تاکید بر وفاق و انسجام و همدلی اقشار مختلف مردم و تجلیل از عزم و اراده آهنین مردم بزرگ ایران در مقابله با تروریسم، از نهادهای امنیتی و انتظامی انتظار دارد با تدبیر و دوراندیشی نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این جنایت، تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

مجمع وزیران ادوار به مناسبت شهادت جمعی از هم وطنان در کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش جماران در این بیانیه آمده است:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون

  بار دیگر تروریسم کور بی منطق از ملت ایران و مردم کرمان انتقام گرفت. این جنایت کور دلیلی روشن بر نقش بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی  در سرکوب و انهدام جریان داعش، نطفه نامشروع شیطان بزرگ، آمریکا، در منطقه خاورمیانه و شامات بوده است.

 ضمن تسلیت به مردم بزرگ ایران و خانواده های بزرگوار شهدای این حادثه تلخ و طلب علو درجات برای شهدای عزیز، دشمن زبون و ذلیل بداند رهروان راه حاج قاسم سلیمانی با عزم و اراده قوی تر از گذشته منطقه را از لوث وجود تروریسم پاکسازی خواهند کرد. بی شک این حرکت‌های کور و جنایت آمیز بدون پاسخ  نخواهد ماند.

  مجمع وزیران ادوار ضمن تاکید بر وفاق و انسجام و همدلی اقشار مختلف مردم و تجلیل از عزم و اراده آهنین مردم بزرگ ایران در مقابله با تروریسم، از نهادهای امنیتی و انتظامی  انتظار دارد با تدبیر و دوراندیشی نسبت به شناسایی و مجازات  عاملان  این جنایت، تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

 

 

مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.