عوامل پنهان و آشکار این ماجرا باید زودتر به طور دقیق شناسایی شوند و به جزای اعمال خود برسند. برای جمهوری اسلامی ایران که به سرعت عمل در مسائل امنیتی شهره است، پسندیده نیست که در مورد حوادث تلخ و بزرگی که برای جان مردم بیگناه رخ می دهد تعلل کند و انتظار می رود مسببان و آمران واجرا کنندگان این فاجعه به مجازات برسند و علاوه بر آن ریشه های این خشونت های تلخ که این بار در این عملیات ننگین تعداد شهدای تروریستی در ایران رکورد زده است شناسایی شود.

به گزارش جماران؛ متن بیانیه مجمع روحانیون مبارز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تروریستی انفجار بمب در میان مردم عزادار در کرمان که به کشته شدن دهها نفر از مردم و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان مظلوم شد،‌ فاجعه ای بزرگ و کم نظیر بود.

رفتارهای تروریستی و قربانی گرفتن کور از مردم از سوی هرکس و در هرجا که باشد بی لکنت زبان باید از سوی همه محکوم شود.

مجمع روحانیون مبارز ضمن محکوم کردن شدید این عملیات تروریستی برای شهدای کرمان آرزوی علو مقام و برای هموطنان مجروح آرزوی شفای عاجل دارد.

عوامل پنهان و آشکار این ماجرا باید زودتر به طور دقیق شناسایی شوند و به جزای اعمال خود برسند. برای جمهوری اسلامی ایران که به سرعت عمل در مسائل امنیتی شهره است، پسندیده نیست که در مورد حوادث تلخ و بزرگی که برای جان مردم بیگناه  رخ می دهد تعلل کند و انتظار می رود مسببان و آمران واجرا کنندگان این فاجعه به مجازات برسند و علاوه بر آن ریشه های این خشونت های تلخ که این بار در این عملیات ننگین تعداد شهدای  تروریستی در ایران رکورد زده است شناسایی شود.

همچنان که اعلام میداریم مراسم پر اهمیت سالگرد شهید سلیمانی باید توسط نیروهای برگزار کننده و مسئولان امنیتی مورد دقت بیشتریی قرار می گرفت که چنین فاجعه ای رخ ندهد. مراسمی که با حساسیت های جهانی و منطقه ای انتظار هر نوع خرابکاری در آن دور از انتظار نبود. 

مجمع روحانیون مبارز  این کشتار کور و شهادت دهها انسان هموطن را به مردم ایران و خانواده های آن عزیزان تسلیت میگوید و با مردم شریف کرمان ابراز همدردی می کند.

مجمع روحانیون مبارز

۱۴۰۲/۱۰/۱۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.