گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

معاون پارلمانی رئیس جمهوری: وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات امسال آمادگی دارد

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری در پاسخ به سؤال جماران مبنی بر اینکه آیا امسال شاهد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی خواهیم بود؟ گفت: وزارت کشور آمادگی دارد؛ باید با شورای نگهبان توافق کنند که به چه صورتی کار انجام شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات اسفند ماه امسال خبر داد.

سید محمد حسینی در واکنش به خبری مبنی بر انتساب احمد امیرآبادی به معاونت پارلمانی رئیس جمهوری، به خبرنگار جماران گفت: من این خبر را نشنیده‌ام و این بحث جایی مطرح نشده است. ستادهای ایشان برای انتخابات مجلس فعال هستند و دارند کار می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در پاسخ به سؤالی در خصوص اقدامات دولت پس از شهادت سردار موسوی اظهار داشت: سخنگوی وزارت خارجه، وزیر خارجه و رئیس جمهور موضع گرفته‌اند. قطعا این کار یک کار تروریستی بود که توسط صهیونیست‌ها انجام شده و ماهیت پلید آنها را نشان می‌دهد. البته نیروهای مسلح و سپاه هم پاسخ لازم را خواهند داد و این طور نیست که بدون هزینه باشد چنین رفتاری که آنها انجام می‌دهند؛ تاوانش را هم پرداخت خواهند کرد و ان شاء الله به موقع خبرهای خوبی به مردم داده خواهد شد.

وی همچنین در ارزیابی تعامل دولت و مجلس در بحث بودجه، تأکید کرد: مجلس اشکالاتی گرفته بود و با برگزاری جلسات توافق حاصل شد و کلیات بودجه با رأی موافق قاطعی تصویب شده و دارند جزئیات را دنبال می‌کنند؛ پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون‌ها مطرح می‌شود و ان شاء الله اولین فرصت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد. نمایندگان یک مقدار فرصت کم دارند؛ چون هم بحث انتخابات هست و هم باید دو شیفت و سه شیفت نشست داشته باشند و بحث بودجه را به نتیجه برسانند.

حسینی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا امسال شاهد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی خواهیم بود؟ گفت: وزارت کشور آمادگی دارد؛ باید با شورای نگهبان توافق کنند که به چه صورتی کار انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.