گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

رئیس سازمان صدا و سیما: بیش از 60 مجموعه نمایشی در مرحله نگارش، پیش‌تولید یا تولید هستند/ آمار مخاطبان شب یلدای امسال از سه سال اخیر بیشتر بوده است

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما به جماران گفت: تولیدات مختلف در موضوعات مختلف متناسب با نیاز و ذائقه مخاطب وظیفه ذاتی صدا و سیما است و در دستور کار هست. بیش از 60 مجموعه نمایشی در مرحله نگارش، پیش‌تولید یا تولید داریم و همین الآن 18 مجموعه نمایشی جلوی دوربین است.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه بیش از 60 مجموعه نمایشی در مرحله نگارش، پیش‌تولید یا تولید هستند، گفت: شب یلدای امسال در حد امکان با بیش از 250 مهمان در اقشار مختلف و شبکه‌های مختلف همکاران ما به خوبی توانستند به وظیفه‌شان عمل کنند و نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.

پیمان جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص برنامه‌های صدا و سیما برای افزایش مخاطب، اظهار داشت: برنامه‌سازی‌های متنوع و تکمیل مجموعه‌های موضوعی متنوعی که باید در دستور کار باشد، چه در حوزه نمایشی و چه در حوزه‌های دیگر، مجموعه فعالیت‌های در دست اقدام است.

رئیس سازمان صدا و سیما یادآور شد: تولیدات مختلف در موضوعات مختلف متناسب با نیاز و ذائقه مخاطب وظیفه ذاتی صدا و سیما است و در دستور کار هست. بیش از 60 مجموعه نمایشی در مرحله نگارش، پیش‌تولید یا تولید داریم و همین الآن 18 مجموعه نمایشی جلوی دوربین است.

وی تأکید کرد: برنامه‌های متنوع تلویزیونی در حال طراحی است که نمونه‌اش را شب یلدا در تنوع مهمانان و تنوع برنامه‌ها دیدید. در همه حوزه‌ها صدا و سیما در حال طراحی برنامه‌های متنوع، جذاب و متناسب با نیاز و ذائقه جامعه هست و ان شاء الله بتواند به این وظیفه خودش عمل کند.

جبلی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌های صدا و سیما در شب یلدا توانست موجب جذب بیشتر مخاطب برای رسانه ملی شود؟ گفت: این را باید از مردم پرسید. به نظرم می‌رسد که شب یلدای امسال در حد امکان با بیش از 250 مهمان در اقشار مختلف و شبکه‌های مختلف همکاران ما به خوبی توانستند به وظیفه‌شان عمل کنند و نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.