گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

موسوی لاری: آیت‌الله رحمت یکی از بهترین یاران امام خمینی(س) بود

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمدرضا رحمت، به خبرنگار جماران گفت: آیت‌الله رحمت یکی از بهترین یاران امام خمینی(س) بود.

وزیر کشور دوره اصلاحات با اشاره به اینکه آیت‌الله رحمت یکی از یاران خیلی دیرینه امام خمینی(س) بود، گفت: ایشان همواره همراه امام بود و تا آخر عمر در خط خدمت به امام و آرمان‌های باقی ماند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمدرضا رحمت، به خبرنگار جماران گفت: آیت‌الله رحمت یکی از یاران خیلی دیرینه امام خمینی(س) بود و دوران غربت حضرت امام در نجف مرحوم آیت‌الله رحمت و بعضی از دوستان مثل مرحوم آقای دعایی همراه نهضت امام بودند و پیام امام را به عموم مردم کشور منتقل می‌کردند.

عضو مجمع روحانیون مبارز با تأکید بر اینکه آیت‌الله رحمت یکی از بهترین یاران امام خمینی(س) بود، افزود: ایشان همواره همراه امام بود و تا آخر عمر در خط خدمت به امام و آرمان‌های باقی ماند. یعنی علاوه بر دورانی که امام در نجف اشرف تبعید بودند و ایشان جزئی از حلقه یاران امام محسوب می‌شد، و بعد از انقلاب نیز تمام وقت در خدمت امام و فکر امام بود و حتی پس از ارتحال حضرت امام این خط را رها نکرد و در کنار بیت امام تمام عمر خود را سپری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.