جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر ردصلاحیتش به خبرنگار جماران گفت: به نظر من این اتفاق بر اساس همان گزارشی است که چند ماه پیش در روزنامه ایران منتشر شد که گفته شد؛ باید با چند نماینده منتقد برخورد شود و این برخورد سیاسی بوده و از روی مستندات قانونی رخ نداده است.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در خصوص رد صلاحیت خود به خبرنگار جماران گفت: رد صلاحیت شدم. متاسفانه در هیات اجرایی به استناد بند ۴ ماده ۳۳ رد صلاحیت شدم که جای تعجب است زیرا این بند می‌گوید اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی محکوم شده‌اند در صورتی که من هیچ محکومیتی ندارم و هیچ زمانی در هیچ دادگاهی حضور پیدا نکردم و هیچ پرونده‌ای نداشتم.

وی افزود: بندی را آوردند که جای تعجب است. اجرا باید بر اساس مبانی قانونی باشد.

محمودزاده گفت: حتما اعتراض خواهم زد. در ثبت نام اولیه استعلام دادگستری مثبت بود که مرحله دوم را انجام دادم و این در حالی است که بندی آورده شده که وجود خارجی ندارد. 

وی گفت: به نظر من این اتفاق بر اساس همان گزارشی است که چند ماه پیش در روزنامه ایران منتشر شد که گفته شد؛ باید با چند نماینده منتقد برخورد شود و این برخورد سیاسی بوده و از روی مستندات قانونی رخ نداده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.