پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س)؛

مجتهده زهره صفاتی: توجه به دیدگاه های فکری و تحلیلی امام از جمله نیازهای مبرم امروز است

مجتهده زهره صفاتی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خواهران، در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س)، گفت: توجه به دیدگاه های فکری و تحلیلی امام از جمله نیازهای مبرم امروز است چرا که بخش قابل توجهی از سخنرانی های ایشان به امور معنوی مربوط است. امام در اوج سختی ها و فشار ها از مسائل معنوی غافل نمی‌شدند و همیشه اولویت ایشان امور معنوی بود

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم و اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) با  مجتهده زهره صفاتی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خواهران، دیدار کردند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم، ضمن ارائه گزارشی از همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) گفت: اکثر اجازات امام در خصوص امور حسبیه بوده است و تا به امروز 1227 نفر از وکلای امام شناسایی شده اند.

وی به بیان کارهای تحقیقی، مصاحبه‌های علمی و مقالات پژوهشی این همایش پرداخت و افزود: این همایش در روز پنجشنبه 18 آبان در مؤسسه فقهی ائمه اطهار برگزار خواهد شد.

مجتهده زهره صفاتی نیز در این دیدار ضمن تشکر و تقدیر از مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم بابت توجه به مسأله وکالت شرعیه، گفت» بحث وکلا مسأله بسیار مهمی است که متأسفانه مغفول مانده؛ در حالی که حتی بعضی از محققان کشورهای خارجی به این مساله توجه دارند.

وی به خاطراتی از تأسیس مدرسه قدسیه و حمایت امام خمینی(س) از این مدرسه پرداخت، و اظهار داشت: توجه به دیدگاه های فکری و تحلیلی امام از جمله نیازهای مبرم امروز است چرا که بخش قابل توجهی از سخنرانی های ایشان به امور معنوی مربوط است. امام در اوج سختی ها و فشار ها از مسائل معنوی غافل نمی‌شدند و همیشه اولویت ایشان امور معنوی بود و مانند یک کوه در مقابل بزرگترین حوادث می‌ایستادند و با کلمات موجزی عمیق‌ترین معنا را به صورت بسیار روشنی بیان می کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.